العودة   شبكة روايات التفاعلية > « الـمنتـديـات الـعـامــة » > ¯ مـنـــتــدى الـمـوسيقى
تحديث الصفحة أغاني الطفولة..(للطلبات والمناقشات فقط )
رد
 
أدوات الموضوع طرق مشاهدة الموضوع
  (#41) قديم
rose d'amour rose d'amour غير متواجد حالياً
مشترك نشيط
 
الصورة الرمزية rose d'amour
 
المشاركات: 270
نقاط: 2,000
المصرف: 0
المجموع نقاط: 2,000
إهداء نقاط
رقم العضوية:16711
تاريخ التسجيل: Jul 2003
الدولة: SomeWhere
العمر: 27
افتراضي 27-10-2006, 11:41 PM

ايه الموضوع اللى يهوس ده...
انا مكنتش مصدقة نفسى لما شفته ...
ياااااااااااااااااااااااه..
فكرتوا الواحد بايام زمان الجميلة ..
مش مصدقة انى قاعدة بسمع اغنية فولا فولا ..انا بموت فى الاغنية ديه جدااااااا
و كل اغانى عفاف راضى بحبها خصوصا اغنية سوسة لان بابا جابلى الشريط ده و انا صغيرة و كنت دايما بحب اسمعه ..مش عارفة الشريط ده اختفى فين دلوقتى ؟؟

و بموت كمان فى اغنية ( امشى عنه )
امشى عنه .. روح للدبة نانو
ديه تخييييينة .. و تستحمل عنه
روح يا برد طوبة للدبة الدبدوبة ..
و ابعدى عن حبييييييبى و كل اللى فى سنه


و اغنية ( اصحى يا دنيا )
اصحى يا دنيا .. قومى يا دنيا
و اسمعى ديك الصبح صديقك
و خدى م الكزرونة الالمونية ..
لبن الصبح و غيرى ريقك..

اصحى يا دنيا .. قومى يا دنيا
و البسى و اتزوقى تزويقك
و امشى و رشى علينا كلونيا
و خدينا معاكى فى طريقك


و فى اغانى لصفاء ابو السعود كنت بحبها ..
كان فى اغنية لصفاء ابو السعود مش فاكرة اسمها بس كان فيها المقطع ده

عندى فرشة اروبة ليها شعر صغنون ..
و معها انبوبة بطلع معجون
الصف الفقانى من فوقه لتحتيه
و الصف التحتانى من تحتيه لفوقيه
و بكده لا بتتلوث .. اسنانى و لا تسوس
و تلآلى ابتسامتى و اضحك كركركر


حد فاكر الاغنية ديه ... بجد كنت بحبها اوى و نفسى حد يعرف يجيبها
فى عندى اغنية Strawberry Shortcake - Cuppy Cake Song
حد عارفها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا هحاول ارفعها لكم ان شاء الله

بجد يا منى موضوع هاااااااااااااااااااايل



التعديل الأخير تم بواسطة : rose d'amour بتاريخ 27-10-2006 الساعة 11:46 PM.
رد مع اقتباس
  (#42) قديم
HEGY HATORY HEGY HATORY غير متواجد حالياً
مشترك نشيط
 
الصورة الرمزية HEGY HATORY
 
المشاركات: 521
نقاط: 2,051
المصرف: 0
المجموع نقاط: 2,051
إهداء نقاط
رقم العضوية:23435
تاريخ التسجيل: Aug 2006
الدولة: الغرفة م
العمر: 26
افتراضي 28-10-2006, 06:06 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ZeroCode
ملحوظه :
انا تحت ايدى اغانى الافلام الكارتون (افلام ديزنى) المشهوره اللى نزلت فى ال15 سنه اللى فات
حد يحب اضيفهل هنا ولا انتو عايزين أغاني الأطفال العربى بس ؟؟؟؟



لأ طبعاً حطها وبسرعة جداً
دي أجمل أغاني هي أغاني ديزني


يااااااااااااه...كانت أيام جميلة
أنت فاكر أغنية your mother and mine???


كانت روعة ..كنت بجد بعشقها

ياريييييييت تحط كل الأغاني بتاعة ديزني الله يخليك
عايزاها ضروري


وابقى دور على أغنية:
يلا بينا يلا يلا يلا يلا بينا...الشموسة طلة طلة وبتنده علينا
رد مع اقتباس
  (#43) قديم
corbina corbina غير متواجد حالياً
مشترك نشيط
 
الصورة الرمزية corbina
 
المشاركات: 1,138
نقاط: 5,316
المصرف: 0
المجموع نقاط: 5,316
إهداء نقاط
رقم العضوية:13101
تاريخ التسجيل: Feb 2002
الدولة: مكانى
افتراضي 28-10-2006, 11:55 AM

انا عندى مجموعة كبيرة من اغانى ديزنى
بس حددوا عايزين اغنية ايه بالظبط


الاغانى العربى :
الكلب لولو
البالونة
كان عندى قطة شقية


حد يعرف يجيب استعراض اللعبة بتاع نيللى
و اديله علبة شوكولاته هدية

عندى الكمات و مش لاقياه
رد مع اقتباس
  (#44) قديم
corbina corbina غير متواجد حالياً
مشترك نشيط
 
الصورة الرمزية corbina
 
المشاركات: 1,138
نقاط: 5,316
المصرف: 0
المجموع نقاط: 5,316
إهداء نقاط
رقم العضوية:13101
تاريخ التسجيل: Feb 2002
الدولة: مكانى
افتراضي 28-10-2006, 11:58 AM

الموقع hyperupload.com مش بيفتح اساسا معايا

الصفحة مش بتحمل !!!!!!!


رد مع اقتباس
  (#45) قديم
أدهوووم الأمير أدهوووم الأمير غير متواجد حالياً
ضــاد
(شبكة إعلام عربية على الإنترنت)

(إدارة المشروع)
 
الصورة الرمزية أدهوووم الأمير
 
المشاركات: 2,020
نقاط: 4,755
المصرف: 0
المجموع نقاط: 4,755
إهداء نقاط
رقم العضوية:17710
تاريخ التسجيل: Jan 2004
الدولة: قلب أنثى !
العمر: 25
افتراضي 28-10-2006, 08:01 PM

زيرو كود ..

تمام يا عم .. كل اللي رفعه على فور شير اشتغل معايا ونزلته ..
كملوا بقى كلكو .. كل اللي عنده حاجة يجيبها ..

دخلت أطلب أغنية اصحي يا دنيا لقيت دينا كاتبة كلماتها ..
بس انا عاوزها هي بقى ..

أحمد
رد مع اقتباس
  (#46) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 28-10-2006, 08:06 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corbina
الموقع hyperupload.com مش بيفتح اساسا معايا

الصفحة مش بتحمل !!!!!!!



الموقع وائع بقاله يومين
الاغانى اللى مرفوعه عليه انا برفعها تانى على ال 4share.com
و عاحط اللنكات اول ما اخلص

و نفس الحكايه بالنسبه للى طلبت اغانى ديزنى لان الاغانى كانت مرفوعه hyperupload
لما انتهى من رفعها على ال 4share هاحط اللنكات

رد مع اقتباس
  (#47) قديم
خوخه الدايخه خوخه الدايخه غير متواجد حالياً
::عودة الخوخة الضالّة ::..مع تحيات بيتو :)
 
المشاركات: 270
نقاط: 6,105
المصرف: 0
المجموع نقاط: 6,105
إهداء نقاط
رقم العضوية:13361
تاريخ التسجيل: Mar 2002
الدولة: البحر
العمر: 32
افتراضي 29-10-2006, 12:28 AM

عفاف راضى-سوسه سوسه
http://www.4shared.com/file/5096636/9768a769/_-_.html

عفاف راضى- يا مطرة رخى "امشى عنه روح للدبة نانو"
http://www.4shared.com/file/5096334/7fad04ae/__-__.html

عفاف راضى-كان ياما كان
http://www.4shared.com/file/5096637/...ff/__-___.html

ZeroCode
عزيزى الموضوع القديم به كلمات صحيح
لكن لماذا موضوعين واحد للكلمات و اخر للوصلات ؟
رد مع اقتباس
  (#48) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 29-10-2006, 02:11 AM

===========================
جميع الاغانى اللى فى الموضوع ده انا جمعت اللنكات فى رد واحد
===========================

كوكو واوا (الاجنبيه) - Enrique y Ana - La gallina co-co-ua
http://www.4shared.com/file/4935714/93ef23c3/enrique_y_ana_-_la_gallina_co-co-ua.html

Nadine Zarifeh - Vola Palombella
http://www.4shared.com/file/4875807/267d7160/nadina_-_vola_palombella.html


Old Macdonald Had A Farm
(للاسف النسخه ديه من الاغنيه مش بتاعه الفريق اللى غنى Vola Palombella مع المغنيه Nadine )
http://www.4shared.com/file/4991492/75c13d51/old_macdonald_had_a_farm__100_songs_for_kids_.html

ابريق الشاى
http://www.4shared.com/file/4940442/8043e0c8/__online.html


البالونه
http://www.4shared.com/file/4991772/e904ae86/_online.html


الدنيا برد وعم خليل يبسقى الورد
http://www.4shared.com/file/4871172/99e5bff0/_____.html


الكلب لولو
http://www.4shared.com/file/4991583/1a1f56b1/__online.html


إيمان البحر درويش - سبع لفات
http://www.4shared.com/file/5068536/f7a1f9d2/saba3_laffat.html


إيمان البحر درويش - في البحر سمكة
http://www.4shared.com/file/5068542/bf8dab0c/fel_ba7r_samaka.html


حسين رياض و الأطفال - جدو يا جدو
http://www.4shared.com/file/5083968/c45e094/geddo_ya_geddo.html


ماجده الرومى - طيري طيري يا عصفورة
http://www.4shared.com/file/5103083/f1e9b779/__-____.html


محمود ياسين - حلوه يا زوبه
http://www.4shared.com/file/4941095/143cc49f/___online.html


دبدوبة التخينة
http://www.4shared.com/file/4875988/7fd98cce/__online.html


سعاد حسني - البنات البنات
http://www.4shared.com/file/5064373/adfc0b53/so3ad-7osny_el-banat.html


سقفولو
http://www.4shared.com/file/4874075/319db056/_online.html


صفاء أبو السعود - أهلا بالعيد
http://www.4shared.com/file/5083971/6c826971/ahlan_bel_3eed.html


عبد المنعم مدبولي - أغنية إش أش
http://www.4shared.com/file/5060910/e05aefee/esh_esh.html


عبد المنعم مدبولي - البطة
http://www.4shared.com/file/5060911/975ddf78/el_batta.html


عبد المنعم مدبولي- حلقاتك برجلاتك - أغنية السبوع من فيلم الحفيد
http://www.4shared.com/file/5060912/e548ec2/hala2atak_bergalatak.html


عبد المنعم مدبولي وهدى سلطان - تووت تووت
http://www.4shared.com/file/4875673/64cf0eb4/__online.html


عفاف راضي - تاتا تاتا
http://www.4shared.com/file/4940965/24c984ba/__-__.html


عفاف راضي - حادي بادي
http://www.4shared.com/file/5066301/a6ba3433/hady_bady.html


عفاف راضي - سوسة
http://www.4shared.com/file/5067471/5408d314/soosa_soosa.html


عفاف راضي - شمس يا شموسة
http://www.4shared.com/file/4941556/274b18c2/_____-__.html


عفاف راضي - هم النم
http://www.4shared.com/file/5066304/d6d0c0bc/hamm_enamm.html


عفاف راضي - يا شمس يا شموسة
http://www.4shared.com/file/5067472/cd0182ae/shams_el-shammosa.html


عفاف راضي - بريللا بريللا
http://www.4shared.com/file/4936294/4f48c4ce/__-__.html


عفاف راضي - عيد الميلاد
http://www.4shared.com/file/5066302/3fb36589/eid_el-milad.html


كوتوموتو - الاصليه
http://www.4shared.com/file/4874445/1db94b49/_-_.html


لبلبة - بابا حبيبي , ماما حبيبتي
http://www.4shared.com/file/5068541/2684fab6/baba-we-mama.html


الاؤط هريدي
http://www.4shared.com/file/4873621/d2ddc401/__online.html


السندباد
http://www.4shared.com/file/4940674/4189c250/_online.html


العنكبوت النونو
http://www.4shared.com/file/4871538/1a553b36/__online.html


بـكار بدايه
http://www.4shared.com/file/4871746/b1285498/__online.html
بـكار نهايه
http://www.4shared.com/file/4872697/60f6df9a/__online.html


محمد ثروت - جدو علي
http://www.4shared.com/file/5083969/7b42d002/geddo_ali.html


محمد فوزى - حبيبة بابا رشا
http://www.4shared.com/file/4991668/11081cee/___-__.html


محمد فوزي - ذهب الليل
http://www.4shared.com/file/4876059/a0145674/___.html


محمد فوزى - كان وإنّ
http://www.4shared.com/file/4991836/8159e8a6/___-___.html


من أجمل الأغاني - الـ Muppet show
http://www.4shared.com/file/5059167/5c48868/theme_song.html


نيللي - كان في فراشة
http://www.4shared.com/file/4876132/605e424d/___-_.html


ياللا حيو أبو الفصاد
http://www.4shared.com/file/5083966/ebfdcd93/atfal_abo-el-fasad.html


عفاف راضي - انا عندى بغباغان
(انا مش متاكد ان المغنيه عفاف راضي ولا حد تانى )
http://www.4shared.com/file/4873421/d159106f/___online.html


ودول مجموعه جديده

وردة - أنا عندي بغبغان
(ده غير البغبغان اللى فى الاغنبه اللى فوق , أصدى اغنيه مختلفه)
http://www.4shared.com/file/5102737/a883db4b/_-___.html


سعاد حسني - ياماما يا أما ياماتي
http://www.4shared.com/file/5101682/286a33d6/__-____.html

do-re-mi-fa By Julie Andrews From The Movie Sound of Music


http://www.4shared.com/file/5095697/835d09b/the_sound_of_music_-_do-re-mi.html

===========================================


التعديل الأخير تم بواسطة : ZeroCode بتاريخ 29-10-2006 الساعة 02:28 AM.
رد مع اقتباس
  (#49) قديم
little angel little angel غير متواجد حالياً
إشتراك مجمد
نهائيا
بواسطة الإدارة
 
الصورة الرمزية little angel
 
المشاركات: 346
نقاط: 0
المصرف: 0
المجموع نقاط: 0
إهداء نقاط
رقم العضوية:20026
تاريخ التسجيل: Nov 2004
افتراضي 29-10-2006, 03:01 PM

ربنا يخليك يا ZeroCode لكل اطفال المنتدي ومايحرمك من اغنيه ابدا








رد مع اقتباس
  (#50) قديم
سمسمه سمسمه غير متواجد حالياً
مشترك نشيط
 
المشاركات: 1,424
نقاط: 14,196
المصرف: 0
المجموع نقاط: 14,196
إهداء نقاط
رقم العضوية:14726
تاريخ التسجيل: Jan 2003
افتراضي 31-10-2006, 10:01 AM

بعد مراجعة الشريط لقيت انى كنت ملغبطه الكلمات خالص
الكلمات المظبوطه
اقتباس:
رشاد أخو رنا الأتنين أحلى الإخوات
عندهم قطه نونو بشريطه وفيونكات
الاتنين بيحبوا القطه بيلعبوا وياها النطه
وبيرسمولها صوره وبيحكولها حكايات
رشاد .. رشاد
بطلى شقاوره يا رنا عايز أروح المدرسه

رشاد الصبح بدرى بيصحى قبل اخته
يلبس هدومه ويفطر علشان يروح مدرسته
أخته تصحى وتعاكسه قبل ما يكمل لبسه
تاخد منه الكرافته وتلبسها للقطه
بس يا رنا هاتى الكرافته

اووووووه
رشاد أمور وشاطر ورايح سنه أولى
وأخته لسه نونه شقاوتها مش معقوله
عاوزه تلبس مريلته وتروح وياه مدرسته

تاخد ايده فى ايدها يضحك وينادى لمامته
يا حياة قلبى أنا بكره تكبرى وتروحى المدرسه
ويبقى عندك شنطه فيها كراسه ومسطره وقلم

وعليها صوره جميله للقطه النونو أم شرايط وفيونكات



اقتباس:
حد يعرف يجيب استعراض اللعبة بتاع نيللى
و اديله علبة شوكولاته هدية

عندى الكمات و مش لاقياه
كونسريت يا هبه علشان مقتلكيش
شوفى كده
اقتباس:
تعرفوا اللى هيحط الاوبريت بتاع نيلى بتاع اوعى سيبى اللعبه بتاعتى لأ دى بتاعتى يا سلام يا أختى او حتى غلى الأقل كلماتها هيبقى عضو\عضوه يجنن \تجنن وهدعيله دعوه كويسه
الكلمات يا بنتى بسرعه وابقى افتكرينى بشيكولاته مع انى بطلب مجبتش حاجه بس هدعيلك

انا لقيت كلمات انا انا ابريق الشاى كاتبها بروكن فى احد مواضيع المنتدى فسرقتها
اقتباس:
أنا أنا أنا ابريق الشاي..
ايدي كده..
بوزي كده..
أصب الشاي وأرجع كده..
وأعرف باردو ياكتاكيت أحكي حواديت..

كان في واحد اتنين تلاته..
ويا أربعة خمسة تاتا تاتا..
راحوا لعم علي الحلواني..
عايزين بسكوت بالشيكولاتة..
الحلواني يا أطفال..
فكر حبة وبعدين قال..
بسكوت بالشيكولاتة مفيش..
يمكن فيه عند البقال..
البقال قال اشتروا سكر..
خدوا بفلوسكم كلها سكر..
أحلى شئ في الدنيا السكر..
حتى اسألوا أبريق الشاي..
أبريق الشاي..
أنا أنا أنا ابريق الشاي..
ايدي كده..
بوزي كده..
أصب الشاي وأرجع كده..
وأعرف باردو ياكتاكيت أحكي حواديت..

كان ياماكان قفطان لونه أحمر..
لابساه أمورة اسمها مرمر..
وقطط رومي وديك فيومي..
وأنا وأنتم قاعدين نتنقور..
حاجة ظريفة وعال العال..
لكن فجأة حصل زلزال..
أتاريه الفيل أبو زلومة..
عمال يرقص في الأدغال..
جوه الأدغال الهندية..
الفيل بيغني أغنية..
ويقول أنا وأنتي يازلومتي..
نشبه سوا أبريق الشاي..
أبريق الشاي..
أنا أنا أنا ابريق الشاي..
ايدي كده..
بوزي كده..
أصب الشاي وأرجع كده..
وأعرف باردو ياكتاكيت أحكي حواديت..

كان فيه في بلاد العجايب..
حفلة شاي لتلاتة حبايب..
الدبة والبوبي والنملة..
والتعلب بره مالوش نايب..
التعلب قدامهم فات..
وفي ديلة سبع لفات..
كل الحفلة قالوله ياتعلب..
ابعد عنا عشر ياردات..
تعلوبة قال.. فيها يااخفيها..
واقلب فناجيلها وكراسيها..
وعشان أغيظكو وأجننكوا..
راح أخبي أبريق الشاي..
أنا أنا أنا ابريق الشاي..
ايدي كده..
بوزي كده..
أصب الشاي وأرجع كده..
وأعرف باردو ياكتاكيت أحكي حواديت..

كان في واحد مزيكاتي..
ومعاه صاحبه مألفاتي..
غرقت بيهم المركب..
عاموا.. عاموا..
لجزيرة القرصان زناتي..
الاتنين كانوا طوال وعراض..
انكمشوا بفعل الأمراض..
بقوا كده من الأمواج الساقعة..
والسمك البلطي العضاض..
القرصان قال.. اقفوا كويس..
اي اي اي ..احنا كده كويس..
يلا نخش عليه ونميس..
ونغني أبريق الشاي..
الغنوة دي مش عارفها..
طب يلا بينا نألفها..
أنا أنا أنا ابريق الشاي..
ايدي كده..
بوزي كده..
أصب الشاي وأرجع كده..
وأعرف باردو ياكتاكيت أحكي حواديت..
ودي يا أولادي قصة تأليف وكمان تلحين الغنوة دي..
أنا أنا أنا ابريق الشاي..
ايدي كده..
بوزي كده..
أصب الشاي وأرجع كده..
وأعرف باردو ياكتاكيت أحكي حواديت..

التعديل الأخير تم بواسطة : سمسمه بتاريخ 15-11-2006 الساعة 04:05 PM.
رد مع اقتباس
  (#51) قديم
أدهوووم الأمير أدهوووم الأمير غير متواجد حالياً
ضــاد
(شبكة إعلام عربية على الإنترنت)

(إدارة المشروع)
 
الصورة الرمزية أدهوووم الأمير
 
المشاركات: 2,020
نقاط: 4,755
المصرف: 0
المجموع نقاط: 4,755
إهداء نقاط
رقم العضوية:17710
تاريخ التسجيل: Jan 2004
الدولة: قلب أنثى !
العمر: 25
افتراضي 31-10-2006, 07:28 PM

غريبة !

انا فاكر اني حطيت رد بطلب فيه من هبة تحط الكلمات الله يخليها عشان بعشق الاستعراض ده !
بس شكله متبعتش ..
عموماً .. حطي الكلمات يا هبة الله يخليكي عشان بعشق الاستعراض ده

وشاطرة يا منمن عشان بتسمعي الكلام ..
حتة مارون جلاسيه عندي .. تحفة وبموت فيها ..
لسه مجربتش اللينكات بتاعتك .. هجربها وآجي

أحمد
رد مع اقتباس
  (#52) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 12-11-2006, 05:40 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HEGY HATORY
لأ طبعاً حطها وبسرعة جداً
دي أجمل أغاني هي أغاني ديزني
اسف للتاخير فى الرد

دوول المجموعه الاولى من اغانى الافلام الكرتون



Aladdin
A Whole New World
http://www.4shared.com/file/5095696/...enewworld.html

*************************

The Beauty and the Beast
1 - Be Our Guest
http://www.4shared.com/file/5095694/...our_guest.html
2 - Bonjour
http://www.4shared.com/file/5095700/...bbbonjour.html
3 - Beauty and the Beast
http://www.4shared.com/file/5095699/...line_dion.html
4 - Tale As Old As Time
http://www.4shared.com/file/5095698/...d_as_time.html

*************************

The Snow White
1 - The Dwarfs' Yodel Song
http://hyperupload.com/download/0238...ong)_.mp3.html
2 - Hi Ho
http://hyperupload.com/download/0203...Hi_Ho.MP3.html
*************************
The Little Mermaid
1 - I Want More
http://hyperupload.com/download/010a..._More.mp3.html
2 - Kiss The Girl
http://hyperupload.com/download/0220..._Girl.mp3.html
3 - Under The Sea
http://hyperupload.com/download/014f...e_Sea.mp3.html

*************************

The Jungle Book
I - Wanna Be Like You
http://hyperupload.com/download/01e5...e_You.mp3.html

The Lion King
1 - Hakuna Matata
http://hyperupload.com/download/0130...atata.mp3.html
2 - The Lion Sleeps Tonight
http://hyperupload.com/download/02db...night.mp3.html

*************************

Winnie The Pooh
1- Exercise Song
http://hyperupload.com/download/0185...ong_s.mp3.html
2- Friends Forever
http://hyperupload.com/download/013c...rever.mp3.html
3- Little Black Rain Cloud
http://hyperupload.com/download/0292...Cloud.mp3.html
4- Main Theme
http://hyperupload.com/download/0166...Theme.mp3.html

*************************
Mulan
1 - http://hyperupload.com/download/0173...ilera.mp3.html
Pink Panther
1 - Pink Panther
http://hyperupload.com/download/01f7...nther.mp3.html
2 - Henry Mancini
http://hyperupload.com/download/02f2...ncini.mp3.html

*************************

The Toy Story
1 - You've got a friend
http://hyperupload.com/download/020c...iend).mp3.html

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX X
رد مع اقتباس
  (#53) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 12-11-2006, 05:59 AM

اغنيه مصوره
Nadine Zarifeh - Vola Palombella


الاغنى متصوره على مسرح فى احد المهرجنات
و قبل الاغنيه بعض مشاهد من حياه الطفله نادين فى لبنان

http://rapidshare.com/files/2819385/vola_512.rm




مش انا اللى رفعت الاغنيه
انا وجدتها فى احد المنتديات و مكتوب جنبها
(من رفع الأخ Foaad2015 )
رد مع اقتباس
  (#54) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 15-11-2006, 11:20 PM


اغنيه جديده لكل الاعضاء الحلوين

يلا بينا يلا يلا يلا يلا بينا...الشموسة طلة طلة وبتنده علينا....

http://www.4shared.com/file/5969070/...alla_Bena.html





الاغنيه القادمه
الاوبريت الكامل ل.....................
























































لاغنية نيللى اوعى سيبى اللعبه بتاعتى
هو موجود عندى فيديو انا هافصل الصوت عن الصوره و ارفع الاغنيه

ولا حد يحب ارفع الاغنيه كامله فيديو ؟؟
حجم الاغنيه الفيديو 40 ميجا و مستوى الصوره مش جامد


التعديل الأخير تم بواسطة : ZeroCode بتاريخ 16-11-2006 الساعة 01:07 AM.
رد مع اقتباس
  (#55) قديم
HEGY HATORY HEGY HATORY غير متواجد حالياً
مشترك نشيط
 
الصورة الرمزية HEGY HATORY
 
المشاركات: 521
نقاط: 2,051
المصرف: 0
المجموع نقاط: 2,051
إهداء نقاط
رقم العضوية:23435
تاريخ التسجيل: Aug 2006
الدولة: الغرفة م
العمر: 26
افتراضي 16-11-2006, 06:34 PM

أخيراااااااااااااااااا
يااااااااااااااااااااااه
دا انا كنت فقدت الامل فيكم

الأغنية الحبيبة المفضلة القريبة ...اللي هي احسن اغنية عندي...
طبعاً رهيبة جداً
شكراااااااااااااا زيرو كود....
وكل سنة وانت طيب
بس ممكن تكمل جميلك بقى وتحط أغنية ديزني بتاعة Your Mother and mine???

معلش حتقل عليك
طمعانين في كرم اخلاقك
رد مع اقتباس
  (#56) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 16-11-2006, 07:57 PM

اقتباس:
بس ممكن تكمل جميلك بقى وتحط أغنية ديزني بتاعة Your Mother and mine???

للاسف الاغنيه مش عندى

بس انا حاليا بنزل الSound Track الكامل بتاع فلم ديزنى - بيتر بان

لالغنيه موجوده جوا الالبوم , اول مايخلص , هازودها للموضوع ده
رد مع اقتباس
  (#57) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 16-11-2006, 09:29 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HEGY HATORY
بس ممكن تكمل جميلك بقى وتحط أغنية ديزني بتاعة Your Mother and mine???
معلش حتقل عليك
طمعانين في كرم اخلاقك


اى خدمه


Disney OST Collection - Peter Pan - Your Mother and Mine

http://www.4shared.com/file/6010913/..._and_Mine.html


اى حد عايز اى اغنيه من اغانى افلام ديزنى

يكتب اسمها و اسم الفلم



وانا ان شاء الله هاجيبهاله
رد مع اقتباس
  (#58) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 16-11-2006, 09:43 PM

الاوبريت الكامل لنيللى - اوعى سيبى اللعبه بتاعتى


http://www.4shared.com/file/6011710/d1b0630c/_-____.html


الاغنيه معموله WMA مش MP3
لان ال mp3 حجمها 25 ميجا (18 دقيقه)
بينما الwma حجمها 5 ميجا

التعديل الأخير تم بواسطة : ZeroCode بتاريخ 16-11-2006 الساعة 09:50 PM.
رد مع اقتباس
  (#59) قديم
أدهوووم الأمير أدهوووم الأمير غير متواجد حالياً
ضــاد
(شبكة إعلام عربية على الإنترنت)

(إدارة المشروع)
 
الصورة الرمزية أدهوووم الأمير
 
المشاركات: 2,020
نقاط: 4,755
المصرف: 0
المجموع نقاط: 4,755
إهداء نقاط
رقم العضوية:17710
تاريخ التسجيل: Jan 2004
الدولة: قلب أنثى !
العمر: 25
افتراضي 17-11-2006, 12:54 AM

ده انت طلعت تحفة يابني !

عملاً بقى بالمثل اللي بيقول : ان كان حبيبك عسل ؛ الحسه كله ..
فانا هقولك يا ريت ترفع الاوبريت فيديو .. حتى لو الصورة مش اوي
ده كنز يابني ..

جاري تحميل الاوبريت الصوت .. وبانتظار الفيديو ..
وربنا يخليك للغلابة ..

أحمد
رد مع اقتباس
  (#60) قديم
ZeroCode ZeroCode غير متواجد حالياً
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
 
الصورة الرمزية ZeroCode
 
المشاركات: 3,404
نقاط: 10,001,124
المصرف: 0
المجموع نقاط: 10,001,124
إهداء نقاط
رقم العضوية:12559
تاريخ التسجيل: Aug 2001
الدولة: Cairo
العمر: 34
افتراضي 17-11-2006, 01:48 AM

اقتباس:
ده انت طلعت تحفة يابني !

انا هارفع الاغنيه فيديو و هاحط اللنكات اول ما ارفعها


وان شاء الله ان انا هاحاول اجيب كل الاغانى العربى اللى اتطلبت فى الموضوع ده

بالاضافه لاغانى ديزنى ( ديه سهله اجيبها ) - لو حد طلب حاجه

التعديل الأخير تم بواسطة : ZeroCode بتاريخ 17-11-2006 الساعة 02:23 AM.
رد مع اقتباس
رد




الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
طرق مشاهدة الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع كتابة مواضيع
لا تستطيع كتابة ردود
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

لكل مشاهـده : 0 نقاط
لكل موضوع : 0 نقاط
لكل رد جديد : 0 نقاط
الانتقال السريع



جميع الحقوق محفوظة ® لشبكة روايات التفاعلية ©2000 - 2008 - Powered by vBulletin® Version 3.6.8, Copyright ©2000 - 2014 - vBulletin Skin developed by: vBStyles.com